Sunday, December 31, 2017

بچے سنبھالنے کے لیے ابھی وقت نہیں، ودیا بالن ایکسپریس اردو

 ممبئی: بالی ووڈ میں بے باک سمجھی جانے والی اداکارہ ودیا بالن کا کہنا ہے کہ ان کے باس بچے سنبھالنے کا ابھی وقت نہیں ہے۔

بالی ووڈ میں متعدد فلموں میں اداکاری کے جوہردکھانے والی اداکارہ ودیا بالن نئے سال کے پہلے روزیعنی یکم جنوری کو 40 برس کی ہوجائیں گی۔ انٹرویو کے دوران ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ گزشتہ سال جب میں 39 برس کی ہوئی تھی تب سے کچھ نیا اورمنفرد کرنے کے لیے پر جوش تھی کیونکہ مجھے 40 برس کا ہونے میں بس ایک سال ہی رہ گیا تھا، اور اب میں 40 سال کی ہونے جارہی ہوں تو اب دیکھتے ہیں کہ کیا کچھ نیا کرنا ہوگا۔

اس خبرکوبھی پڑھیں: فلموں کی ناکامی پرودیا بالن کیا کرتی ہیں؟

انٹریوکے دوران جب ان سے پوچھا گیا کہ ان کی شادی کو 5 برس بیت گئے ہیں اور ان کے بچے نہیں ہیں، جس پر ان کا کہنا تھا کہ بچے سنبھالنے کا ان کے پاس ابھی وقت نہیں ہے۔ انہوں نے کہا کہ میری ہرنئی فلم میرا نیا بچہ ہوتا ہے اوراس سے حساب سے میرے 20 بچے ہیں، میں اپنی توجہ نئے اورمنفرد کام پرمرکوز رکھنا چاہتی ہوں۔

اس خبرکوبھی پڑھیں: ودیا بالن صبا قمر کی دیوانی

اداکارہ کا مزید کہنا تھا کہ 2017 میں نئی بات یہ سیکھی ہے کہ محض اسکرپٹ کا اچھا ہونا کافی نہیں ہوتا اور نہ ہی بڑے اداکار کا فلم میں شامل ہونا کافی ہوتا ہے، بلکہ جب یہ دونوں چیزیں ایک ساتھ ہوں تو فلم اچھی ہی بنتی ہے، محض بڑے اداکاروں کو شامل کرکے ان فلموں کو کامیاب نہیں بنایا جاسکتا۔

The post بچے سنبھالنے کے لیے ابھی وقت نہیں، ودیا بالن appeared first on ایکسپریس اردو.



from ایکسپریس اردو http://ift.tt/2DDPTcz
via IFTTT

No comments:

Post a Comment