Sunday, July 30, 2023

بھیڑیا بننے کیلئے جاپانی شہری نے لباس پر کروڑوں خرچ ڈالے ایکسپریس اردو

 ٹوکیو: 

ایک جاپانی شہری جو اپنے 19,000 پاؤنڈز (5 کروڑ 98 لاکھ روپے سے زائد) کے بھیڑیے کے لباس کے لیے وائرل ہوا تھا، نے کہا ہے کہ وہ خود کو انسان محسوس نہیں کرتا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق دارالحکومت ٹوکیو کے ایک ہائی وے انجینئر ٹورو یوڈا نے اپنے بھیڑے کے لباس پر 30 لاکھ ین (جاپانی کرنسی) خرچ کیے تاکہ وہ بھیڑیے میں تبدیل ہونے کے اپنے بچپن کے خواب کو پورا کر سکیں۔

Untitled

32 سالہ ٹورو یوڈا نے پہلے اپنی شناخت چھپائے رکھی لیکن بعد میں انہوں نے بتایا کہ وہ کس طرح اس لباس میں زندگی سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ وہ یہ لباس باہر نہیں پہنتے بلکہ اسے آرام کرنے اور اپنی پریشانیوں کو بھولنے کے لیے گھر پر ہی پہنتے ہیں۔

ٹورو نے ٹی وی انٹرویو میں بتایا کہ جب میں اپنا لباس پہنتا ہوں تو مجھے لگتا ہے کہ میں اب انسان نہیں ہوں۔ میں انسانی رشتوں سے آزاد ہوں۔ ہر قسم کی پریشانیاں، کام سے متعلق اور دوسرے مسائل کے بارے میں بھول جاتا ہوں۔

ٹورو کا مزید کہنا تھا کہ اس لباس کو مکمل ہونے میں 50 دن سے زائد کا وقت لگا۔ انہوں نے کہا کہ بچپن سے جانوروں سے میری محبت اور ٹی وی پر کچھ حقیقت کی طرح دِکھنے والے جانوروں کے لباس کی وجہ سے میں نے بھیڑیا بننے کا خواب دیکھا۔

The post بھیڑیا بننے کیلئے جاپانی شہری نے لباس پر کروڑوں خرچ ڈالے appeared first on ایکسپریس اردو.



from ایکسپریس اردو https://ift.tt/mczj3Df
via IFTTT

No comments:

Post a Comment