Sunday, December 29, 2019

گلشن بہارسے 12سالہ ادیبہ پراسرارطورپرلاپتہ ہوگئی ایکسپریس اردو

کراچی: مختلف علاقوں سے نوعمر لڑکی اور لڑکا پراسرار طور پر لاپتہ ہوگئے۔

دونوں واقعات کو اہلخانہ نے اغواکی واردات قرار دیتے ہوئے متعلقہ تھانوں میں مقدمہ درج اور درخواست جمع کرادی ، تفصیلات کے مطابق اورنگی ٹاؤن گلشن بہار میں کبریٰ خاتون کی 12 سالہ بیٹی ادیبہ کے اغوا کا مقدمہ والدہ کی مدعیت میں نامزد ملزمان کے خلاف درج کرلیاگیا۔

کبریٰ خاتون کی جانب سے 27 دسمبر کو تھانے میں درخواست جمع کرائی گئی تھی کہ میری بیٹی ادیبہ منگل کو گھر سے مدرسے جانے کا بول کر گئی تھی جس کے بعد سے وہ لاپتہ ہے ، کبریٰ خاتون نے بتایاکہ محلے میں 2ماہ قبل ایک فیملی کرایے پر رہنے آئی تھی جن کی بیٹی عارفہ سے ادیبہ کی دوستی ہوگئی تھی ،اہلخانہ منگل 24 دسمبر کو مکان خالی کرکے میری بیٹی کو بھی اغواکرکے لے گئے اور جب ان کی جاننے والی شہزادی نامی خاتون سے معلومات حاصل کرنے کے لیے اس کے گھر گئی تو اس نے مجھے شوہر منور سمیت جھوٹے مقدمے میں بند کرانے سمیت دیگر نتائج کی دھمکیاں دیں۔

پولیس نے مقدمے میں نامزد 2 خواتین کوحراست میں لیا ہے جبکہ دیگرکی تلاش میں پولیس چھاپے مار رہی ہے ، محمود آبادکے علاقے اعظم بستی گلی نمبر 21 میں 10 سالہ محمد نوین پراسرار طور پر لاپتہ ہوگیا،عامر شہزاد نے بتایا کہ میرا بیٹا جمعے کی دوپہر گھر سے ایک بج کر 20 منٹ پر نماز جمعہ کی ادائیگی کے لیے مسجد گیا تھا جس بعد وہ واپس نہیںآیا ،ولی نامی شخص نے بیٹے کو اغواکیاہے جواس سے قبل مجھے اورمیرے اہلخانہ کو پریشان کرتارہاہے ،عامرشہزاد نے اعلیٰ پولیس افسران سے بیٹے کی بحفاظت بازیابی اورملوث ملزمان کوگرفتارکرنے کامطالبہ کیاہے ۔

The post گلشن بہارسے 12سالہ ادیبہ پراسرارطورپرلاپتہ ہوگئی appeared first on ایکسپریس اردو.



from ایکسپریس اردو https://ift.tt/2ZAwjd9
via IFTTT

No comments:

Post a Comment